יעילות

אחד הנושאים שעומדים בראש מעייני פיג'ו כיצרן רכב היא המחויבות שלו לשימור הסביבה, שעבורנו הולך יד ביד עם הנאה מנהיגה. מהנדסי פיג'ו ומעצביה הגביהו את הרף, עם שיפורים בכל רכיב.

מנועים ותיבות הילוכים יעילים

פיג’ו משיקה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה – EAT8 – שתותקן בהדרגה בדגמים עם מנועי BlueHDI ו-PureTech, וב-308 תחילה.

  • חסכון ונוחות: תיבת ההילוכים החדשה EAT8 (Efficient Automatic Transmission 8 ) יכולה להפחית את צריכת הדלק בעד 7% בהשוואה לתיבת ההילוכים EAT6 על ידי:
    • שיפור החיסכון של מערכת העצור&סע בזכות האפשרות לכבות את המנוע במהירות של עד 20 קמ”ש והמעבר לשמונה הילוכים.
    • הוספת מצב ECO המאפשר גלישה ללא בלימת מנוע (בין 20 קמ”ש ל-130 קמ”ש).
    • שיפורים במשקל ובגודל.

ה-EAT8  מעניקה נוחות נסיעה משופרת בזכות החלפת הילוכים חלקה ונוחה יותר המתאפשרת על ידי שליטה מדויקת במומנט ברמת מערכת ההנעה (מנוע/תיבת הילוכים) והמעבר לשמונה הילוכים. תוספת ההילוכים עוזרת להקטין את הפער בין ההילוכים בכל החלפה. על בסיס יומיומי, ה-EAT8 החדשה מספקת נוחות נסיעה משופרת ביציאה מהמקום ובתמרוני חניה.

  • אינטואיציה וארגונומיה: הפיקוד על-חוט על החלפת ההילוכים הוא קל לשימוש ואינטואיטיבי הודות לשליטה החשמלית הקלה והארגונומית. המשוטים על ההגה (פריט סטנדרטי ב-308 החדשה) מאפשרים החלפת הילוכים ידנית מבלי לאבד את הפונקציונליות האוטומטית. מהזווית הבטיחותית, מצב ה-Park מופעל אוטומטית ברגע שהמנוע כבה. הבקרה על כיוון הנסיעה היא עכשיו אוטומטית בזמן השימוש ב-Park Assist או בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת עצירה, כל זה מבלי שהנהג נדרש להתערב.

עצור&סע

עם מערכת עצור&סע i זמינה עם מנועי בנזין ודיזל תוכלו לשלב בין ביצועים אקולוגיים להנאה מנהיגה!

מותאמת לנהיגה עירונית, מערכת עצור&סע מכבה אוטומטית את המנוע בכל פעם שהמכונית עוצרת, למשל כאשר מחכים לאור ירוק ברמזור או בצומת. כאשר הנהג/ת רוצה להמשיך בנסיעה, ההתנעה מחדש מתבצעת מיד ובחלקות.

טכנולוגיה זו מציעה מספר יתרונות” שליטה טובה יותר בצריכת הדלק i חסכון של 15% בתנועה עירונית צפופה, בהשוואה לרכב בלי המערכת הפחתה בפליטות פחמן i אפס פליטה בשלב בו המנוע כבוי ודממה בזמן עמידה.

כדי להתאים לכל סגנונות הנהיגה, מערכת העצור&סע ניתנת לביטול.

פלטפורמת EMP2

יעילות - פלטפורמת EMP2 -

פלטפורמת ה-EMP2 i Efficient Modular Platform 2  היא בעלת מבנה מודולרי i הפלטפורמה מאגדת יחדיו תכונות רבות של הרכב, לא כולל העיצוב החיצוני: תת השלדה, מתלים, התאמה למנועים ותיבות הילוכים והארכיטקטורה הבסיסית של מערכת החשמל והאלקטרוניקה החיוני לתכנון והייצור של דגמי הביניים והדגמים הבכירים של קבוצת PSA , שהדברים העיקריים שהיא מאפשרת הם:

  • ארכיטקטורה מודולרית המאפשרת לעמוד בדרישות ספציפיות של הקטגוריות העיקריות בשוק (מכוניות 4 ו-5 דלתות, סטיישנים, מיניוואנים, נוטצ’בק, רכבי פנאי, מכוניות פתוחות וקופה).
  • מגוון גדול של מנועים ותיבות הילוכים בפלטפורמה אחת (4 ציילנדרים, היברידי, הנעה כפולה וכו’).
  • הפחתת משקל של המכוניות והפחתת פליטת הפחמן תוך שיפור הקשיחות, הבטיחות וההנאה מנהיגה הודות לחומרים קלים חדשניים כגון חומרים מרוכבים, אלומיניום ותהליכים מתקדמים (כגון כבישה חמה וריתוכי ליזר).
  • בחירות טכנולוגיות יצירתיות המגדילים את ההנאה מההיגוי, התנהגות הכביש, הנוחות והבטיחות (רצפה מחומרים מרוכבים, צמיגים בעלי התקדמות אולטרה-נמוכה לגלגול וכו’).
  • חופש גדול יותר בעיצוב (גלגלים גדולים, מגוון בסיסי גלגלים, מכסה מנוע נמוך, תנוחת נהיגה נמוכה וכו’) בלי קשר לצללית (רכב פנאי, מכונית נוסעים וכדומה).

הפלטפורמה, שהושקה ב-308 של 2013, היא הבסיס לרכבי הפנאי החדשים 3008 ו-5008 כמו גם הטרוולר והאקספרט.

BLUETOOTH

בחרו את המכונית שלכם מתוך הרשימה למטה, כמו גם את מערכת המולטימדיה. אז בחרו את הטלפון הנייד שלכם: אז יופיעו הרשימה של הפונקציות התואמות וההוראות איך לבצע את חיבור הבלוטות’.

אם יש לכם סמארטפון ורכב תואם, בלוטות’ גם יאפשר לאפליקציית MyPeugeot לעבוד.

לראש הדף