PEUGEOT PLUG-IN HYBRID

 - Peugeot Plug-in Hybrid -

המערכת ההיברידית כוללת מנוע בנזין טורבו בנפח 1.6 ל’, המפיק 180/225 כ”ס, בגרסת ההנעה הכפולה/קדמית, בהתאמה. אל מנוע הבנזין משודך מנוע חשמלי בהספק של 110 כ”ס בגרסת ההנעה הקדמית, ובגרסת ההנעה הכפולה מותקן מנוע חשמלי נוסף, גם הוא בהספק של 110 כ”ס, בסרן האחורי – מבלי לגזול נפח מתא המטען! ההספק המשולב עומד על 225 כ”ס בגרסת ההנעה הקדמית ו-300 כ”ס בהנעה הכפולה.

 

את הדגמים ההיברידיים משרתת גרסה ייעודית של תיבת ההילוכים האוטומטית בעלת 8 הילוכים של פיג’ו. בגרסה זו הוחלף, ממיר המומנט במערך מצמדים רטובים, מה שמאפשר להגדיל את המומנט המרבי שמספק המנוע החשמלי ביותר משישה קג”מ!

דגמי הפלאג-אין הייבריד החדשים יוכלו לנסוע בכוח החשמל בלבד במהירות של עד 135 קמ”ש, לטווח של 40 עד 50 ק”מ (בהתאם לדגם והגרסה) לפי תקן WLTP החדש והמחמיר. יכולות אלו אפשריות בזכות סוללת ליתיום-יון מתקדמת בנפח של 11.8/13.2 קילוואט שעה (5008/3008 בהתאמה). הסוללה, בנפח מהגדולים ביותר בקרב מערכות מסוג זה, מותקנת מתחת למושבי השורה השניה, מבלי לגזול מקום מהנוסעים או מהמטען. צריכת הדלק המשולבת של הגרסאות ההיברידיות החדשות, לפי תקן WLTP, היא – יותר מ-45 ק”מ לליטר!

הסוללה נטענת משקע הנמצא בכנף השמאלית האחורית. השקע כולל חיווי חיצוני למצב הסוללה, כך שניתן לראות בקלות את רמת הטעינה. ישנן מגוון אפשרויות טעינה, החל משקע ביתי פשוט (8A, 7 שעות) ועד עמדת טעינה ייעודית (32A, שעה ו-45 דקות).

טכנולוגיית PLUG-IN HYBRID

למרות כל הטכנולוגיה החדשה, הגרסאות החדשות נשארות נאמנות לערכי הליבה של פיג’ו, השמים את ההנאה מהנהיגה ומהנסיעה בקדמת הבמה. מערכת ההנעה החדשה מאפשרת להרחיב את טווח התחושות מחווית הנהיגה, בזכות מצבי הנהיגה שהיא מציעה:

  • דממה, במצב ההנעה החשמלית המלאה ונטולת פליטת המזהמים.
  • ריגוש, מהביצועים שמספקת המערכת במצב SPORT, המנצל את כל ההספק הזמין.
  • וורסטיליות במצב ה-HYBRID.
  • נוחות, במצב COMFORT המשלב בין תכונות המערכת ההיברידית למתלים נשלטים אלקטרונית (ב-508 הייבריד).
  • יכולת משיכה, בזכות ההנעה הכפולה שמציע מצב 4WD (ב-3008 HYBRID4).

אצלנו ב-2020 

הגרסאות ההיברידיות נטענות של פיג’ו יגיעו ארצה במהלך 2020, כאשר יצטרפו אליהן גם גרסאות חשמליות לחלוטין לחלק מדגמי המותג.

לראש הדף