PEUGEOT 3008 SUV

גלו את פיג'ו 3008 עם עיצוב מהפכני וייחודי ומאפייני רכב פנאי המוכר. הקווים מלאי העוצמה המשלבים כוח, תחכום ודינמיות.
רכב משפחתי עם תא נוסעים היוקרתי והמודרני כולל עמדת נהג מתקדמת בהתאם לפילוסופיית פיג'ו i-Cockpit®, כמו גם מגוון רחב של חידושים טכנולוגיים, המיועדים להגביר את ההנאה והבטיחות שלכם מרכב SUV. הודות למנועי הבנזין והדיזל היעילים, אתם יכולים ליהנות מההיגוי הזריז וחווית נהיגה עוצמתית.
PEUGEOT 3008 PHEV
עבור לקוחות שמחפשים יותר כוח לצד חיסכון משמעותי בדלק, מוצע רכב הפנאי פיג’ו 3008 גם בגרסת פלאג-אין היבריד מתקדמת נטענת שקע המשלבת בין מנועי טורבו בנזין מתקדמים למנוע חשמלי עוצמתי.
גרסאות ה-PHEV זמינות בהנעה קדמית (PHEV) והנעה כפולה (PHEV4).
גרסאות אלו משלבות:
- מנוע בנזין PureTech בהספק 200 כ”ס בגרסת ה-PHEV4 ו-180 כ”ס בגרסת ה-PHEV.
- מנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ”ס בשתי הגרסאות, ומנוע חשמלי מאחור
בגרסת ה-PHEV4 בהספק של 113 כ”ס, המאפשרים טווח נסיעה של 62-61 ק”מ (לפי תקן WLTP) המתאפשר מטעינת הסוללה ממקור מתח חיצוני (שקע או עמדת טעינה).
בגרסת PHEV4 ההספק המשולב עומד על 300 כ”ס ובגרסת PHEV ההספק המשולב עומד על 225 כ”ס.
עיצוב
חווית נהיגה
פיג’ו 3008 מציע ביצועים זריזים לצד צריכת דלק נמוכה:
מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטרים מספק ביצועים מהירים וצריכת דלק נמוכה.
מנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטרים מציע מומנט גבוה, צריכת דלק נמוכה במיוחד, פעולה נקייה וחלקה וזמינות כוח מעולה.
לביצועים ספורטיביים ניתן לבחור במנוע טורבו-בנזין 1.6 ליטרים בעל הספק גבוה שמדגיש את האופי הדינמי של פיג’ו 3008.
חווית הנהיגה בפיג’ו 3008 הופכת לפשוטה ואינטואיטיבית עם PEUGEOT i-Cockpit® – מסך מולטימדיה בגודל “8, הגה קטן וקטום המשתלבים עם הנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר, מעניקים חווית נהיגה ייחודית שפשוט תתמכרו אליה.
(תמונה להמחשה בלבד)
פיג'ו 3008 מבחן דרכים

רכב פנאי פיג’ו 3008 SUV, במבחן דרכים לאחר מתיחת פנים מלאה בחידושים. עם אבזור בטיחותי משופר ועשיר, צריכת דלק נמוכה, עיצוב מהפכני ותא נוסעים יוקרתי, רכב משפחתי פיג’ו 3008 הוא לגמרי רכב חסכוני, עוצמתי ומשתלם ביותר.
בואו ליהנות גם אתם מההצלחה האדירה של רכב SUV פיג’ו 3008.
טכנולוגיה
פיג’ו 3008 מוצע עם שלוש יחידות הנעה: שני מנועי טורבו-בנזין או מנוע טורבו-דיזל, שלושתם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית EAT8 בעלת 8 יחסי העברה ומנופי העברת הילוכים בצידי ההגה.
מנוע טורבו-בנזין PureTech זוכה פרסים בנפח 1.2 ליטרים מציע הספק מרבי של 130 כוחות סוס, צריכת דלק נמוכה וביצועים זריזים.
מנוע טורבו-דיזל HDi מתקדם ונקי בנפח 1.5 ליטרים מציע הספק זהה, אך מומנט גבוה יותר וזמינות כוח מעולה, לצד צריכת דלק נמוכה עוד יותר.
הביצועים הספורטיביים ביותר מתקבלים ממנוע הטורבו-בנזין 1.6 ליטרים עם הספק של לא פחות מ-180 כ”ס שמאפשר תאוצה למאה קמ”ש תוך 8 שניות בלבד עד למהירות מרבית של 222 קמ”ש.
מנועי בנזין ודיזל
מנועי בנזין ודיזל של פיג’ו 3008 מצוידים במערכת Stop&Start.
מנועי בנזין- לנהיגה מהנה וביצועים טובים:
- מנוע PureTech 1.2L טורבו, 130 כ”ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים.
- מנוע PureTech 1.6L טורבו,, 180 כ”ס, עם תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים.
מנוע דיזל- משלב ביצועים טובים עם פליטת מזהמים מופחתת:
- מנוע BlueHDI 1.5L טורבו, 130 כ”ס, עם תיבת הילוכים 8 הילוכים.
תיבת ההילוכים האוטומטית EAT8, עם מנופי החלפת הילוכים מאחורי ההגה ופיקוד חשמלי מספקת החלפות הילוכים מהירות וחלקות הודות לטכנולוגית Quickshift. הניצול האופטימלי של יחסי ההעברה מביא לחסכון בדלק ונוחות הנוסעים בנוסף למיקסום ההנאה מהנהיגה.

עזרי הנהיגה המותקנים בפיג’ו 3008 משפרים עוד יותר את הנוחות והבטיחות בזמן הנסיעה, מקרבים אתכם לעבר נהיגה אוטונומית.
בין אם הם מזהים את תמרורי התנועה (מערכת זיהוי תמרורים מורחבת), מסייעים לכם בזרימה בתוך התנועה (בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לזנק מחדש אחרי עצירה, חבילת Drive Assist Plus, מערכת שמירת נתיב ושמירה על מרכז הנתיב עם זיהוי שוליים) או מנתחים את הסביבה בה אתם נוהגים (ניטור שטחים מתים), מערכות עזר אלו עוזרות לכם לשמור על שקט נפשי בזמן הנהיגה.
(זמין בהתאם לגרסה)
פיג ו 3008 - רמות גימור
מנוע 1.2 ל’ טורבו בנזין המספק 130 כ”ס
מנוע 1.5 ל’ טורבו דיזל המספק 130 כ”ס
כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית
*רמת גימור זו כוללת:
- בקרת שיוט אדפטיבית
- מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה
- מערכת בלימת חירום אקטיבית בטווח מוגדל עד 5-140 קמ”ש
- לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “12.3 המאפשר בחירת תצוגה
- הגה ספורטיבי בגימור עור, המתכוונן לעומק ולגובה
- מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח
- בלם חניה חשמלי אוטומטי
- בקרת אקלים מפוצלת
- חיישני גשם ואורות ומראה מתכהה אוטומטית
- מערכת מולטימדיה עם מסך מגע “8, דיבורית
- בלוטות’ וממשק Apple CarPlay
- חיישני חניה קדמיים ואחוריים ומצלמת חניה המעניקה “מבט על” וירטואלי
- תאורת יום (DRL) לד
- חישוקי סגסוגת קלה בקוטר “18
מחיר מחירון: החל מ-163,990 ש”ח
אגרת רישוי: 2,160 ש”ח
מחיר רכב: החל מ-166,150 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.
מנוע 1.2 ל’ טורבו בנזין המספק 130 כ”ס
מנוע 1.5 ל’ טורבו דיזל המספק 130 כ”ס
מנוע 1.6 ל’ טורבו בנזין המספק 180 כ”ס
גרסת PHEV- מנוע בנזין 1.6 ל’ טורבו 180 כ”ס בשילוב עם מנוע חשמלי המספק 110 כ”ס.
כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית
*רמת גימור זו כוללת (בנוסף לרמת גימור ACTIVE PK)
- התרעה על רכב בשטח המת במראות
- פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען
- פתיחת תא המטען “ללא ידיים” באמצעות חיישן
- מושבים בשילוב בד ועור מלאכותי
- מושבים קדמיים מחוממים
- מושב נהג חשמלי הכולל זיכרונות
- גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי
מחיר מחירון: החל מ-176,990 ש”ח
אגרת רישוי: 2,452 ש”ח
מחיר רכב: החל מ-179,442 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.
גרסת PHEV המשלבת בין מנוע בנזין 1.6 ל’ טורבו 200 כ”ס לשני מנועים חשמליים- מנוע חשמלי קדמי המספק 110 כ”ס ומנוע חשמלי אחורי המספק 113 כ”ס
*רמת גימור זו כוללת (בנוסף לרמת גימור PREMIUM)
- חווית I-COCKPIT AMPLIFY הכוללת אפשרות לבחירת מצב נהיגה ספורטיבי והתאמת לוח המחוונים
- פנסים ראשיים + FULL LED פנסי ערפל קדמיים עם פונקציית תאורה בזמן פנייה CONRNERING LIGHTS
- גג בצע שחור
- מערכת מסאג’ במושבים הקדמיים
- ספי אגזוזים בגימור כרום
- חישוקי סגסגות קלה- ” 19
- משטח טעינה אלחוטי לטלפון נייד
מחיר מחירון: החל מ-259,990 ש”ח
אגרת רישוי: 3,421 ש”ח
מחיר רכב: החל מ-263,411 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.