יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת של ה-3008 PHEV מאפשרת להפחית את פליטת ה-CO2 לרמה של 31/32 גרם בלבד לכל ק”מ, לפי תקן WLTP*
במצב חשמלי, אין פליטת CO2 בזמן הנהיגה.
* בהתאם לגרסה.
רכב משפחתי פיג'ו PHEV 3008 מושק בישראל בשתי רמות הספק 225 ו-300 כ"ס ורמות אבזור עשירות במיוחד. לראשונה גם עם הנעה כפולה בגרסת ה- 300 כ"ס.
גרסת ה- PHEV (פלאג אין הייבריד) מוצעת ב2 גרסאות:
הספק משולב של 225 כ"ס המופק משילוב של מנוע בנזין 1.6 ל' טורבו PureTech בהספק 180 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 110 כ"ס
הספק משולב של 300 כ"ס המופק משילוב של מנוע בנזין 1.6 ל’ טורבו המספק 200 כ”ס, שני מנועים חשמליים, קדמי 110 כ”ס, אחורי 113 כ”ס.
הסוללה מאפשרת טווח נסיעה של 61-62 ק"מ (לפי תקן WLTP) ותאוצה מ-100-0 ב- 6.1 שניות בגרסת ה-300 כ"ס
עד 300 כ”ס והנעה כפולה
שפע יתרונות וחיסכון גדול:
• שיפור ממוצע של 40%* בצריכת הדלק.
• נסיעה על חשמל בלבד.
*לגרסת רכב PHEV. ערכי WLTP: צריכת דלק משולבת בין 1.3 ל-1.4 ל’ ל-100 ק”מ.
פליטת CO2: מ-29 עד 32 גרם לק”מ בנסיעה משולבת.
עם PHEV 3008, אתם יכולים לבחור כיצד לנהוג: בכוח מנוע הבעירה הפנימית או בכוח החשמל.
במצב רכב חשמלי, גלו חוויות חדשות:
• נסיעה של 61/62 ק”מ בכוח החשמל בלבד לפי תקן WLTP* (טווח הנסיעה תלוי באופי הנהיגה, תוואי הדרך והטמפרטורה)
• נהיגה חלקה וזורמת, עם פחות זעזועים
• תאוצה מהירה הודות למומנט המידי של המנוע
• מנוע חרישי
• רמת אבזור גבוהה
• ביצועים מהירים במיוחד
*בהתאם לגרסה. טווח הנסיעה עשוי להשתנות בתלות בתנאי השימוש (מזג אוויר, סגנון נהיגה וכו’).
*נתוני צריכת הדלק, צריכת החשמל וטווח הנסיעה הינן מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן.
נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער משמעותי ביחס לנתוני המעבדה.
0 פליטת CO2 במצב החשמלי
יכולות שתוכננו עבורכם:
• טעינה פשוטה ואינטואיטיבית ב-6 שעות*
• מידע על הנהיגה בזמן אמת
*טעינה מלאה בשקע סטנדרטי (8A, 220V)
סגנון מלא השראה
הרשו לעצמכם להיכבש על ידי פיגו 3008 PHEV SUV, רכב משפחתי שמציע אלמנטים עיצוביים המדגישים את המודרניות שלהם והטכנולוגיה ששולבה בהם.
®i-Cockpit מהדור החדש
פיג’ו ®i-cockpit, עמדת הנהג של פיג’ו e-3008 PHEV, מספקת חווית נהיגה מלהיבה ואינטואיטיבית מדי יום. ליותר שליטה וקלות תפעול באמצעות לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע:
לוח מחוונים דיגיטלי
בכל רגע בזמן הנהיגה, לוח המחוונים מאפשר לדעת:
• מצב הנהיגה: *Electric ,Sport ,Hybrid ,4WD
• הטווח החשמלי שנותר
• כמות הדלק שנשארה (כולל טווח נסיעה משולב)
• חיווי לצריכת האנרגיה באמצעות מד הכח: CHARGE ,ECO ו-POWER.
*בהתאם לגרסה
סוללת ליתיום-יון (300V)
טווח הנסיעה החשמלי שמספקת הסוללה עומד על 59 ק”מ לפי תקן WLTP* לגרסת ה-PHEV4 ו-40 ק”מ בתקן WLTP לגרסת ה-PHEV. קיבולת הסוללה הוא 13.2 קוט”ש.
סוללת המתח הגבוה ממוקמת מתחת למושבים האחוריים, מבלי לפגוע בנפח תא המטען מעל הרצפה.
פונקצית ה-e-SAVE מאפשרת לנהג/ת לשמור רזרבה של אנרגיה חשמלית לשימוש בשלב מאוחר יותר. פונקציה זו יעילה כאשר מסלול הנסיעה עובר באזורים בהם מותרת הנסיעה רק ברכב לא מזהם.
יחידת הנעה PHEV
עבור מי שמחפש יותר כוח, מוצע רכב הפנאי פיג’ו 3008 גם בגרסת PHEV4 (הנעה כפולה) ו-PHEV (הנעה קדמית).
גרסאות אלו משלבות:
• מנוע בנזין PureTech בהספק 200 כ”ס בגרסת ה-PHEV4 ו-180 כ”ס בגרסת ה-PHEV
• מנוע חשמלי קדמי בהספק של 110 כ”ס בשתי הגרסאות, ומנוע חשמלי מאחור בגרסת ה- PHEV4 בהספק של 113 כ”ס, המאפשרים טווח של 61/62 ק”מ*
בגרסת 3008 PHEV4 ההספק המשולב עומד על 300 כ”ס.
בגרסת 3008 PHEV ההספק המשולב עומד על 225 כ”ס.
*בהתאם לגרסה. טווח הנסיעה תלוי באופי הנהיגה, תוואי הדרך והטמפרטורה.
PHEV4: הנעה לכל הגלגלים
רכב הפנאי פיג’ו 3008 מוצע גם בגרסת הנעה כפולה. ההנעה לכל הגלגלים משפרת את כושר ההתקדמות בתנאים דלי אחיזה (גשם, שלג, קרח, בוץ).
כלי הרכב מתקדם בעזרת מנוע בעירה פנימית ושני מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור, עם הספק משולב של 300 כ”ס.
אם ההספק הנדרש מאפשר זאת, והסוללה טעונה מספיק, ניתן לנסוע במצב ההנעה הכפולה בכוח החשמל בלבד.
מחזור אנרגיה בבלימה
מערכת זו מאפשרת להמיר אנרגיה בזמן בלימה וכאשר מאיטים (אנרגיה שהולכת לאיבוד בגרסאות הלא היברידיות). פעולה זו מאפשרת לכם לטעון חלקית את סוללת המתח הגבוה ולהגדיל את טווח הנסיעה החשמלי.
פונקצית ה-Brake יכולה להיות מופעלת כדי לאפשר לרכב להאט מבלי לגעת בדוושת הבלם. פונקציה זו משמשת כבלימת מנוע ויכולה לטעון את הסוללה.
מצבי נהיגה
Electric: נסיעה בכוח החשמל בלבד עד מהירות של 135 קמ”ש(טווח הנסיעה תלוי באופי הנהיגה, תוואי הדרך והטמפרטורה).
Hybrid: מעבר בין נסיעה בכוח החשמל לנסיעה בכוח מנוע הבנזין כדי לנצל בצורה אופטימלית את האנרגיות.
Sport: ניצול מלא כוח מנוע הבנזין והמנועים החשמליים לביצועים מירביים.
4WD: מצב הנסיעה בתנאי אחיזה ירודים – הנעה כפולה, מציע הספק של 300 כ”ס משילוב מנוע הבנזין ושני מנועים חשמליים.
הגורמים העיקריים המשפיעים על הטווח החשמלי
מהירות
נהיגה במהירות מתונה בכביש המהיר עוזרת להאריך את טווח הנסיעה החשמלי
סגנון נהיגה
הימנעות מתאוצות חזקות ובלימות מאוחרות עוזרות להאריך את טווח הנסיעה החשמלי
טמפרטורה
הפעלת המזגן או החימום במהלך הנסיעה משפיעה על טווח הנסיעה
עומס
מספר הנוסעים או כמות המטען יכולים להשפיע על טווח הנסיעה
טעינה מהירה וקלה
כדי לנצל במלואם את יתרונות ה-3008 PHEV וליהנות מנסיעה במצב חשמלי ומחסכון בצריכת הדלק ופליטת ה-CO2, מומלץ לטעון את סוללת הרכב באופן סדיר.
מערכות בטיחות מתקדמות:
פיג’ו 3008 PHEV SUV מוצע בישראל בשתי רמות האבזור הבכירות – Premium לגרסת ה-225 כ”ס ו-GT לגרסת ה-300 כ”ס.
רמת האבזור Premium מציעה רשימת אבזור בטיחותי ארוכה במיוחד שכוללת מערכות אקטיביות רבות למניעת תאונה:
• מערכת התרעה לערנות נהג
•מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים
• מערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה
• מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
• מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת כולל תיקוני היגוי
• בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה
• בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב (עד 140 קמ”ש)
• זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט
רכב היברידי נטען פיג’ו 3008 PHEV, במבחן דרכים מרשים וחסכוני. אם אתם מעוניינים בנסיעה שקטה, חסכונית, מפנקת ושומרת על איכות הסביבה, רכב הפנאי פיג’ו 3008PHEV הוא לגמרי הרכב עבורכם. רכב משפחתי עם 2 גרסאות הנעה, רמת אבזור גבוהה, חסכון בדלק, ביצועים מרשימים והנעה כפולה המאפשרת טיולי שטח, לא תוכלו שלא לבחור בו.
מנוע בנזין 1.6 ל’ טורבו 180 כ”ס בשילוב עם מנוע חשמלי המספק 110 כ”ס. הספק משולב 225 כ”ס ו-36.7 קג”מ
רמת גימור פרימיום כוללת
מחירון: החל מ-224,990 ש”ח
אגרת רישוי: 3,421 ש”ח
מחיר: החל מ-228,411 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה
מנוע בנזין 1.6 ל’ טורבו המספק 200 כ”ס, שני מנועים חשמליים, קדמי 110 כ”ס, אחורי 113 כ”ס. הספק משולב 300 כ”ס ו-54 קג”מ
רמת גימור GT (בנוסף ל-PREMIUM) כוללת
מחירון: החל מ-259,990 ש”ח
אגרת רישוי : 3,421 ש”ח
מחיר: החל מ-263,411 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה