מנועים רבי עוצמה וחסכוניים (מנועי בנזין PureTech, עם 130 כ”ס או 225 כ”ס) בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים – היחידה בקטגוריה! – מעניקים ביצועים מעולים שמגיעים יחד עם צריכת דלק מעולה.
הפיג’ו 308 מציעה תא נוסעים מקורי, קל לתפעול ונעים לשהייה:
עמדת הנהג בתצורת i-Cockpit הייחודית של פיג’ו, עם גלגל הגה קטן ולוח מחוונים גבוה, מעניקה חווית נהיגה חדשה, נוחה ואינטואיטיבית יותר.
המושבים המעולים – מומחיות מסורתית של פיג’ו – ואבזור הנוחות הנדיב, הכולל בקרת אקלים מפוצלת, תא כפפות מקורר, מערכת מולטימדיה עם תפריטים בעברית, משענת יד ועוד ועוד, ידאגו שתסיימו רעננים גם את הנסיעות הארוכות ביותר.
המושב האחורי רחב כדי להכיל בקלות את כל המשפחה, ותא המטען הנדיב – 470 ל’, אחד הגדולים בקטגוריה – יקלוט בקלות את המטען המשפחתי, אם זו עגלת תינוקות ותיק חיתולים, ואם תיקים בדרך לסוף שבוע ארוך הרחק מהבית.
עיצובה החיצוני של הפיג’ו 308 מפגין אופי חזק ודינמי, בזכות קווים זורמים וחלקים יחד עם פרופורציות מאוזנות וחרטום מלא הבעה, עם האריה האייקוני במרכז הגריל.
גרסת ה-GT זוכה לתוספות המעבירות תחושה ספורטיבית כיאה לשמה ולמנוע רב-האון השוכן בחרטומה:
מתלים מונמכים להורדת מרכז הכובד ומראה ספורטיבי יותר
בכביש המפותל, או במחלף בדרך לעבודה, ה-308 מציעה התנהגות כביש מדויקת ומהנה ואחיזה גבוהה ובטוחה, בזכות המסורת הארוכה והידע הרב של פיג’ו בתחום.
תיבת ההילוכים המתקדמת יודעת לעבור במהירות וחלקות בין ההילוכים, ויחד עם מנועים שופעי מומנט (23.4 קג”מ במנוע ה-1.2 ל’ בנזין, 30.6 במנוע ה-1.6 ל’ בנזין) מציעה ביצועים מעולים ותגובה מידית לכל לחיצה על הדוושה.
עמדת נהג חדשנית - i-Cockpit
התיישבו מאחורי ההגה של הפיג’ו 308 – והכירו את עמדת הנהג המהפכנית של פיג’ו, i-Cockpit. ההגה הקטן ועטוי העור מאפשר שליטה זריזה ומדויקת יותר ברכב.
לוח המחוונים הגבוה מציג בפניכם את כל המידע הדרוש מבלי שתידרשו להסיט את המבט מהכביש.
מסך המגע הגדול, עם התפריטים בעברית, מאפשר הפעלה קלה של שפע מערכות ברכב, ומשלים את התפעול האינטואיטיבי והפשוט, לחווית נהיגה מהנה, קלה ובטוחה יותר.
ביצועים וחסכון: תיבת ההילוכים המתקדמת יודעת לעבור במהירות וחלקות בין ההילוכים, ויחד עם מנועים שופעי מומנט (23.4 קג”מ במנוע ה-1.2 ל’ בנזין, 30.6 במנוע ה-1.6 ל’ בנזין) מציעה ביצועים מעולים ותגובה מידית לכל לחיצה על הדוושה.
תענוג דינמי: בכביש המפותל, או במחלף בדרך לעבודה, ה-308 מציעה התנהגות כביש מדויקת ומהנה ואחיזה גבוהה ובטוחה, בזכות המסורת הארוכה והידע הרב של פיג’ו בתחום.
ה-308 נמצאת בחזית הטכנולוגיה בכל תחום, החל מהמנועים החזקים והחסכוניים, דרך אבזור הנוחות וכלה באבזור הבטיחות המתקדם.
מערכת הנעה: פיג’ו 308 מציעה מנועי טורבו מתקדמים, חזקים וחסכוניים, המיישמים את הטכנולוגיה העדכנית ביותר כדי להעניק לכם ביצועים מעולים מבלי לשלם מחיר גבוה בצריכת הדלק.
המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מתקדמת.
גרסת ה-PREMIUM בעלת מנוע ה-1.2 ל’, שלושה צילינדרים, מסדרת PureTech מפיקה הספק של 130 כ”ס ומומנט של 23.4 קג”מ – יותר משל מנוע 2.0 ל’ קונבנציונלי! – כבר בסל”ד נמוך של 1,750 סל”ד, לטובת זמינות כוח מצוינת בכל מצב.
גרסת ה-GT בעלת מנוע המפיק 225 כ”ס מנפח של 1.6 ל’ ו-30.6 קג”מ ב-1,900 סל”ד לביצועים שעד לא מזמן היו שמורים למכוניות ספורט – מהירות מרבית של 235 קמ”ש ותאוצה למאה תוך 7.4 שניות.