PEUGEOT 2008 SUV

שיברו את השגרה בפיג'ו 2008 SUV, רכב הפנאי דגם 2008 שתוכנן במיוחד עבור
אורח החיים שלכם: סביבת נהג ,PEUGEOT 3D i-Cockpit® טכנולוגיה מתקדמת
ומנועים חזקים ויעילים המספקים צריכת דלק נמוכה לצד ביצועים מעולים.
5 סיבות לבחירה ב- PEUGEOT 2008 SUV
סביבת הנהג החדשה 3D i-COCKPIT* מיועדת למקסם את חווית הנהיגה שלכם בזכות תנוחת הנהיגה האינטואיטיבית, גלגל ההגה הקומפקטי ומסך המגע החד בגודל 7″.
החל מרמת הגימור פרמיום מוצע לוח המחוונים ב-3D i-Cockpit®. מדובר בלוח מחוונים דיגיטלי המקרין את כל המידע הנדרש בשכבות שונות היוצרות אפקט תלת-ממדי יוצא דופן. כל זאת עם אפשרות להתאמה אישית.
מיקום לוח המחוונים בעמדה גבוהה יותר בשדה הראיה של הנהג ובגובה הכביש תורם לשיפור הבטיחות בהשוואה לסידור המקובל, בו לוח המחוונים נמצא מאחורי גלגל ההגה, ורחוק יותר מקו הראיה אל הכביש.
*בהתאם לרמת הגימור

גג שמש פנורמי נפתח*
כל אחד מיושבי הרכב יכול להנות מהעולם שבחוץ בזכות גג השמש הפנורמי הנפתח* של ה-2008 החדש. גג השמש הפנורמי ממלא את תא הנוסעים באור טבעי ומשפר את הופעתו של רכב הפנאי החדש של פיג’ו, ה-2008. כיסוי נגלל ידנית כלול גם הוא.
*אופציה בתוספת תשלום.
מרחב פנימי – פלטפורמה חדשה, מודולרית ויעילה.

פיג’ו 2008 החדש דואג להפגין נוכחות בולטת בזכות עיצוב חיצוני מרהיב.
החרטום עשיר באלמנטים נועזים. הפנסים בעלי העיצוב החד ותאורת הלד מהדהדים את עיצוב הגוף המרהיב. תאורת היום האנכית, עם נורות לד, מושכת את העין וממסגרת את חרטום המכונית בסימטריה יפיפייה.
תא מטען – תא מטען מרווח ונוח להעמסה עם סף נמוך ופתח רחב, נפח תא המטען, עם המושב האחורי המפוצל והמתקפל, מציע נפח נדיב ושימושי*.
רצפת תא המטען הכפולה והמודולרית, המוצעת החל מרמת הגימור פרימיום, מאפשרת לכם להעמיד ולפרוק מטען בקלות ובמהירות ומאפשרת לקבל נפח גדול יותר כאשר היא במצב התחתון.
*נפח תא המטען הוא 405 ל’ ועם מושבים מקופלים הנפח הוא 1,044 ל’.

פיג’ו 2008 החדש מעביר מסר של עוצמה ויעילות.
הגריל המרהיב, מכסה המנוע האופקי ומרווח הגחון הגבוה מחזקים את העיצוב המתוחכם והחד. מאחור הספוילר, הפס השחור מבריק המחבר בין יחידות התאורה והמפלט הכסוף מגבים את האישיות הספורטיבית והחזקה שלו.

פיג’ו 2008 החדש, מציע מבחר של מנועים חזקים וחסכוניים, המצוידים במערכת עצור&סע: מנועי דיזל BlueHDI או מנועי בנזין PureTech, המציעים 130 כ”ס, שניהם משודכים לתיבת ה-EAT8 האוטומטית עם שמונה הילוכים וטכנולוגית QuickShift המבטיחה העברת הילוכים חלקה ומהירה.

סביבת הנהג בפיג’ו SUV 2008 החדש מרשימה, ומתוכננת לשליטה מלאה ברכב ולנוחות מקסימלית עבור הנהג.
ה-®PEUGEOT 3D i-Cockpit בעל לוח מחוונים דיגיטלי*, מסך מולטימדיה בגודל “7 והגה קטן וקטום,
המשתלבים עם הנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר בשילוב עיצוב עתידני וחומרים איכותיים, המעניקים חוויית נהיגה ייחודית שפשוט תתמכרו אליה.
*בהתאם לרמת הגימור

רכב הפנאי החדש פיג’ו 2008 מציע מרחב נדיב ועוצמה.
החרטום, חתימת האור הייחודית שלו, מכסה המנוע האופקי שלו ומסילות הגג בצבע שחור מחזקות את המראה היחודי והספורטיבי שלו.
רמות גימור
מנוע 1.2 ל’ טורבו בנזין המספק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ.
מנוע 1.5 ל’ טורבו דיזל המספק 130 כ”ס ו-30.6 קג”מ.
שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים מתקדמת בעלת 8 יחסי העברה.
*רמת גימור זו כוללת:
- בלימת חירום אקטיבית עד 85 קמ”ש
- מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי
- 6 כריות אוויר
- זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט
- מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה
- חיישני גשם
- חיישני אורות
- מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7″
- Apple CarPlay
- פנסים ראשיים LED
- תאורת LED ליום
- מוטות גג אורכיים בגימור שחור מבריק
- מצלמה אחורית וחיישני חניה אחוריים
- חישוקי 16″
מחיר מחירון: החל מ-128,990 ש”ח לגרסת הטורבו בנזין
אגרת רישוי: 1,811 ש”ח
מחיר 2008: החל מ-130,801 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.
מנוע 1.2 ל’ טורבו בנזין המספק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ.
מנוע 1.5 ל’ טורבו דיזל המספק 130 כ”ס ו-30.6 קג”מ.
המנוע משודך לתיבת הילוכים מתקדמת בעלת 8 יחסי העברה.
*רמת גימור זו כוללת (בנוסף לרמת גימור ACTIVE)
- מערכת בלימת חירום אקטיבית הפעילה עד 140 קמ”ש
- זיהוי ובלימה לרכב דו גלגלי
- בקרת שיוט אדפטיבית
- מערכת לשמירת מיקום נתיב הנסיעה בזמן שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית
- מסך לוח מחוונים בגודל 10″ עם מספר אפשרויות תצוגה
- Keyless Entry and Start – כניסה והתנעה ללא מפתח
3 מצבי נהיגה – Sport, Normal, Eco - חיישני חניה קדמיים- בדגמי הבנזין בלבד.
- משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד (למכשירים תומכים)
- בלם יד חשמלי
- חישוקי 17″
- ריפוד מושבים בשילוב בד ודמוי עור
- חלונות אחוריים כהים
- גג שמש (אופציה בתוספת תשלום)
מחיר מחירון החל מ-136,990 ש”ח לגרסת הטורבו בנזין
אגרת רישוי: 1,811 ש”ח
מחיר הרכב: החל מ-138,801 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.
מנוע 1.2 ל’ טורבו בנזין המספק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ.
המנוע משודך לתיבת הילוכים מתקדמת בעלת 8 יחסי העברה.
*רמת גימור זו כוללת בנוסף לרמת גימור (PREMIUM)
- High Beam Assist- מערכת למניעת סנוור והחלפת עוצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
- Blind Spot Detection- התרעה על רכב בשטח מת במראות
- פנסי FULL LED בעיצוב GT LINE
- גריל קדמי בעיצוב GT LINE
- גג בצבע שחור
- גג שמש פנורמי נפתח עם וילון הצללה (ידני) כסטנדרט
מחיר מחירון: החל מ-146,990 ש”ח
אגרת רישוי: 2,130 ש”ח
מחיר רכב: החל מ-149,120 ש”ח כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה.
אבזור

מרחב פנימי – פלטפורמה חדשה, מודולרית ויעילה.
הפיג’ו 2008 החדש נהנה מיתרונותיה של פלטפורמת ה-CMP/eCMP החדשה והמודולרית, המעניקה לכם את החופש לבחור בין מנועי בנזין מסדרת PureTech, מנועי דיזל מסדרת BlueHDI או מערכת הנעה חשמלית לחלוטין, תוך שמירה על המרחב לנוסעים ולמטען. תשומת לב מיוחדת ניתנה להפחתת משקל ואיזון, כדי להבטיח חווית נהיגה מהנה בפיג’ו 2008 החדש.

גג שמש פנורמי נפתח*
כל אחד מיושבי הרכב יכול להנות מהעולם שבחוץ בזכות גג השמש הפנורמי הנפתח* של ה-2008 החדש. גג השמש הפנורמי ממלא את תא הנוסעים באור טבעי ומשפר את הופעתו של רכב הפנאי החדש של פיג’ו, ה-2008. כיסוי נגלל ידנית כלול גם הוא.
*אופציה בתוספת תשלום.

תא מטען מרווח
תא מטען – תא מטען מרווח ונוח להעמסה עם סף נמוך ופתח רחב, נפח תא המטען, עם המושב האחורי המפוצל והמתקפל, מציע נפח נדיב ושימושי*.
אין צורך להתפשר, ולא משנה באיזו יחידת הנעה תבחרו: נפח תא המטען לא משתנה בכל הגרסאות.
*נפח תא המטען הוא 405 ל’ ועם מושבים מקופלים הנפח הוא 1,044 ל’.

פנסים קדמיים – נוכחות מלאת עוצמה :
הפיג’ו 2008 החדש דואג להפגין נוכחות בולטת בזכות עיצוב חיצוני מרהיב.
החרטום עשיר באלמנטים נועזים. הפנסים בעלי העיצוב החד ותאורת הלד מהדהדים את עיצוב הגוף המרהיב. תאורת היום האנכית, עם נורות לד, מושכת את העין וממסגרת את חרטום המכונית בסימטריה יפיפייה.

תאורה אחורית – מצוינות בכל פרט
תאורת הלד האחורית, עם עיצוב ה-Claw Effect מוצעת בשני סגנונות (בהתאם לגרסה). עיצוב “קלאסי” מוצע מרמת הגימור אקטיב, בעוד עיצוב תלת-ממדי “דינמי” יותר מוצע מרמת הגימור פרמיום. פס שחור מבריק מחבר בין יחידות התאורה האחוריות, ומציג עליו את שם המותג, ועוזר לחזק את המראה הייחודי של זנב ה-2008 החדש.
בגרסאות הבנזין והדיזל, עיצוב קצוות צינור המפלט משתנה מגרסה לגרסה. יציאת מפלט כפולה וכסופה (בצד ימין) מוצעת ברמת הגימור פרמיום עם מנוע ה-1.2 ל’ PureTech.
מפרט טכני
- פיג'ו DRIVE ASSIST
- בלימה אוטונומית
- מערכת Park Assist
- טכנולוגיות שמירת נתיב
- מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצור&סע
פיג'ו DRIVE ASSIST
מערכת פיג’ו DRIVE ASSIST מדריכה אתכם בנהיגה חצי-אוטונומית:
- ניטור כיוון הנסיעה עם אפשרות לבחור בשמירת מרכז הנתיב
- זיהוי תמרורים
- שמירת מרחק ומהירות
*כסטנדרט, תוספת בתשלום או לא זמין בהתאם לגרסה, מפברואר 2020
בלימה אוטונומית
מערכת בלימה אוטונומית חכמה מתוכננת למנוע התנגשות או להפחית את חומרתה על ידי הפחתת מהירות המכונית – והינה סטנדרטית בכל גרסאות ה-2008 החדש. המערכת מופעלת אם הנהג/ת לא פועלים מהר מספיק, על ידי הפעלת בלמי הרכב. בעזרת רדאר המותקן בפגוש המכונית ומצלמה המותקנת בחלקה העליון של השמשה הקדמית המערכת מסוגלת לזהות מכשולים על הכביש. המערכת עובדת באופנים הבאים, ביום ובלילה:
- בין 0 ל-30 קמ”ש, מערכת מניעת התנגשות בעצמים עומדים או בתנועה, כולל הולכי רגל.
- במהירות גבוהה מ-30 קמ”ש היא תפחית את עוצמת ההתנגדות על ידי הפחתת מהירות הרכב ב-20 קמ”ש לפחות לפני הפגיעה.
מערכת Park Assist
בנוסף לחיישני החניה האחוריים, שהינם סטנדרט בכל גרסאות ה-2008 החדש, מוצעת כסטנדרט גם מצלמה אחורית המציעה מגוון תצוגות, כולל תצוגת מסלול נסיעה, תצוגת 180 מעלות היעילה ליציאה מחניות צפופות. גרסת הפרמיום מציעה גם חיישני חניה קדמיים.
טכנולוגיות שמירת נתיב
בזכות מצלמה המותקנת מאחורי השמשה הקדמית מציע הפיג’ו 2008 החדש טכנולוגיות מתקדמות לשמירת נתיב:
מערכת שמירת נתיב אקטיבית (LKA) + גילוי שפת הכביש (סטנדרטית בכל הגרסאות). מערכת שמירת הנתיב מנטרת קווים אורכיים על הקרקע. אם מזוהה חצית סימון מופעלת התרעה בדמות סימון מהבהב בלוח המחוונים הדיגיטלי. בנוסף, אם המערכת מזהה סכנה לסטייה לא מכוונת מהנתיב במהירות נסיעה של מעל 65 קמ”ש, היא תבצע תיקון היגוי הדרגתי כדי להשאיר את הרכב בנתיב. לשקט נפשי גדול עוד יותר, מערכת גילוי שפת הכביש מוצעת אף היא כדי להפחית את הסיכוי של הרכב לרדת מהכביש במקרה תאונה.
מערכת שמירת מרכז נתיב (*אופציה מרמת הגימור PREMIUM) מקושרת למערכת בקרת השיוט האדפטיבית עם פונקציית עצור&סע. מערכת חכמה זו ממקמת את המכונית במרכז הנתיב, ומפעילה תיקוני כיוון לשמאל או לימין בהתאם לצורך
מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצור&סע
תשכחו ממה שאתם יודעים על מערכות בקרת שיוט – ה-2008 החדש מציע חוויה חדשה לחלוטין. מערכת בקרת השיוט האדפטיבית עם פונקציית עצור&סע נשלטת על ידי רדאר המותקן בקדמת הרכב ומספקת שתי יכולות עיקריות:
- שמירה אוטומטית על מהירות הרכב כפי שנקבעה על ידי הנהג.
- שמירה אוטומטית על מרחק שנקבע מראש מהרכב שלפנים, תוך האטה של הרכב עד כדי עצירה אם עולה הצורה ואז חזרה אוטומטית לתנועה כאשר התנאים מאפשרים זאת. המערכת מזהה כלי רכב הנוסע לפני המכונית ויכולה להתאים אוטומטית את מהירות הרכב לזו של הרכב מלפנים. התאמת המהירות מבוצעת בעזרת בלימת מנוע ומערכת הבלמים (כאשר נעשה שימוש בבלמים, אורות הבלם ידלקו), כדי לשמור על מרחק קבוע. כאשר היא מופעלת, מערכת בקרת השיוט האדפטיבית (ACC) עם פונקציית העצור&סע משלבת את מערכת שמירת מרכז הנתיב, הממקמת את הרכב במרכז הנתיב והינה שימושית במיוחד בנהיגה בכבישים מהירים.
*זמין בדגמי פרימיום בלבד
החופש לבחור
פיג’ו e-2008, מציע מנוע חשמלי בהספק של 136 כ”ס עם מומנט של 26.5 קג”מ.
בגרסאות עם מנוע בעירה פנימית, מוצע מבחר של מנועים חזקים וחסכוניים, המצוידים במערכת עצור&סע: מנועי דיזל BlueHDI או מנועי בנזין PureTech, המציעים 130 כ”ס, שניהם משודכים לתיבת ה-EAT8 האוטומטית עם שמונה הילוכים וטכנולוגית QuickShift המבטיחה העברת הילוכים חלקה ומהירה.
100% חשמלי
עכשיו בישראל, פיג’ו e-2008 החדש מציע חווית נהיגה מרעננת ומלאת חיים הודות למנוע החשמלי שלו. אתם נהנים מתגובה מידית לדוושה עם 26.5 קג”מ הזמינים כבר ממהירות 0 קמ”ש. המנוע החרישי מציע נסיעה חרישית* ונטולת רעידות.
*יש לשים לב כי שאר משתמשי הדרך עשויים שלא להיות רגילים לכלי רכב חשמליים. הפיג’ו e-2008 החדש מצויד במערכת התרעה קולית הפועלת במהירויות של עד 30 קמ”ש.
מנועי בנזין PureTech
רכב הפנאי החדש, פיג’ו 2008, מצויד בדור העדכני של מנועי הבנזין מסדרת PureTech, מנוע 1.2 ל’ המספק 130 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית EAT8 בעלת 8 יחסי העברה. המנוע מספק צריכת דלק נמוכה לצד הנאה מנהיגה וביצועים מעולים.
מנועי דיזל BlueHDI
מנוע הדיזל מסדרת BlueHDI המוצע בפיג’ו 2008 החדש הוא מנוע נקי, רב עוצמה וחסכוני בדלק עם פליטת CO2 נמוכה. המנוע בנפח 1.5 ל’ BlueHDI 130 100 עם תיבה אוטומטית EAT8 בעלת 8 יחסי העברה.
תיבה אוטומטית
תיבת ההילוכים האוטומטית EAT8 היעילה, הכוללת את טכנולוגית ה-QuickShift, מציעה ממשק נהג אלגנטי וארגונומי המשתלב היטב בעמדת הנהג החדשנית של פיג’ו PEUGEOT i-Cockpit®.

החל מרמת הגימור פרמיום מוצע לוח המחוונים ב-3D i-Cockpit® של הפיג’ו 2008 החדש. מדובר בלוח מחוונים דיגיטלי המקרין את כל המידע הנדרש בשכבות שונות היוצרות אפקט תלת-ממדי יוצא דופן. ניתן להתאים אותו בצורה מלאה לצרכי הנהג/ת. מכיוון שלוח המחוונים ממוקם גבוה יותר, הוא קרוב יותר לקו הראיה לכביש ובתוך שדה הראיה של הנהג/ת. זה יכול לשפר את הבטיחות בהשוואה לסידור המקובל, בו לוח המחוונים נמצא מאחורי גלגל ההגה, ורחוק יותר מקו הראיה אל הכביש.
הגרפיקות החדות והצבעוניות בלוח המחוונים ניתנות להתאמה כדי להעניק שפע מצבי תצוגה, כולל:
- מצב “מחוונים”: מראה קלאסי המחליף את המחוונים האנלוגיים המקובל כיום ברוב המכוניות
- מצב “נהיגה”: עם מחווני “גלגלת” ומידע על מערכות העזר לנהג כולל סיוע שמירת נתיב (LKA) ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית (ACC).
בנוסף למצבי התצוגה הללו, ניתן לעצב שני מצבים “אישיים” כדי לאפשר לנהג/ת לבחור בדיוק את המידע שהם רוצים לראות, לנוחות אופטימלית.

3D i-COCKPIT® - ממציאים מחדש את חווית הנהיגה*.
העשירו את הנהיגה שלכם עם עמדת הנהיגה החדשה 3D i-COCKPIT* בזכות תנוחת הנהיגה האינטואיטיבית, גלגל ההגה הקומפקטי ומסך המגע החד בגודל 7″.
ב-2008-e החדש לחלוטין אתם יכולים להתאים את הרכב לרצונכם בכל נסיעה על ידי בחירה במצב הנהיגה המועדף (ספורט, נורמל או אקו) ולהנות מעצמאות אופטימלית עם בלימה רגנרטיבית ומידע מפורט בזמן אמת על פעולת מערכת ההנעה.
*בהתאם לגרסה
E-2008
גלו את פיג’ו e-2008 החדש עם גרסה 100% חשמלית אשר קובעת רף חדש וגבוה בזכות סוללה גדולה המספיקה לטווח של 320 ק”מ (טווח הנסיעה תלוי באופי הנהיגה, תוואי הדרך והטמפרטורה), תמיכה בכושר טעינה מהירה של עד 100 קוט”ש, תא נוסעים מהדור החדש של פילוסופיית ה-i-Cockpit וכמובן שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות.