פיג’ו 5008 הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים

March 3, 2021
פיג’ו 5008 הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים


פיג'ו 5008 המחודש עבר עדכון שכלל שלל נגיעות עיצוב שליטשו את הנראות החיצונית בדומה לשאר דגמי פיג'ו החדשים, צבעים חדשים, שדרוג באבזור ועוד

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג’ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה את פיג’ו 5008 המעודכן. פיג’ו 5008 המעודכן מגיע לישראל זמן קצר לאחר שהושק בעולם ובמסגרת עדכון זה עבר שורה ארוכה של ליטושים ושדרוגים. אלה כוללים שינוי בחזית המוכרת וכעת ה-5008 מיישר קו עם הדגמים החדשים של פיג’ו – 208, 2008, 508 ו-3008. הגריל התרחב וקיבל עיצוב חדש, אופקי שנמתח אל תוך מבנה יחידות התאורה שמעכשיו הינן בתאורת ‘לד’, בצדי הפגוש נוספו נורות ‘לד’ הניבים המודגשים וכן פתחי יניקת האוויר שבתחתית ובצדי הפגוש הוגדלו ומוסיפים למראה הדרמטי של חזית הרכב. מכסה המנוע עוצב מחדש ונוסף פס ניקל להפרדה מכנפי הגלגלים ומאחור ישנם פנסי ‘לד’ בדמות תופרי אריה מעודכנים. בנוסף לכך, ישנם צבעי גוף חדשים ועוד. העדכונים בתא הנוסעים כוללים דיפונים וחומרים חדשים המשדרגים את האווירה בתאי הנוסעים.

פיג’ו 5008 המחודש ממשיך להציע את השימושיות הגבוהה והמוכרת למשפחה, עם שבעה מושבים, כאשר שורת המושבים האמצעית מורכבת משלושה מושבים נפרדים, מודולאריים, אשר מסוגלים לנוע לפנים ולאחור על מסילה באופן עצמאי, לכוון את זווית המשענת ולהתקפל בהתאם לצורך, לכל אחד מהמושבים בשורה השניה קיים חיבור ISOFIX לחיבור של כיסא בטיחות לילדים, בנוסף לשורת מושבים שלישית, אותה ניתן לקפל כל כיסא בנפרד, בהתאם לצורך אל תוך רצפת תא המטען בקלות.

בנוסף לממדים הנדיבים, מרחב המחיה הגדול לשבעה נוסעים והאיכות הגבוהה בתא הנוסעים, פיג’ו 5008 המחודש מציע חוויה ייחודית מהנהיגה בו, על ידי יצירת תמהיל מוצלח של מושבים חובקים ונוחים מאוד גם בנסיעות ממושכות, תא נוסעים שקט הודות לבידוד מצוין לרעשים חיצוניים, מתלים שמעניקים הן ספיגה מצוינת לפגמים באספלט והן ריסון ודיוק שמעניקים התנהגות כביש מהנה כמצופה מרכבי פיג’ו וכמובן מהיגוי מהיר, תחושתי ומדויק הודות לגלגל ההגה הקטן.

יחידות כוח חזקות וחסכוניות

פיג’ו 5008 המעודכן ימשך להציע את יחידות הכוח המוכרות:

  • מנוע ה-1.2 ל’ PureTech (מנוע השנה 4 פעמים ברציפות) בנזין טורבו המפיק 130 כ”ס וכן 23.5 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 10.2 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.9 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP.
  • מנוע ה-1.6 ל’ בנזין טורבו המפיק 180 כ”ס וכן 25.5 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 8.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP.
  • מנוע ה-1.5 ל’ BlueHdi טורבו דיזל המפיק 130 כ”ס וכן 30.6 קג”מ. בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים, ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש נמשכת 11.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 18.5 ק”מ לליטר לפי תקן WLTP.

אבזור עשיר ומערכות עזר אקטיביות לנהיגה ובטיחות מתקדמות מאוד

פיג’ו 5008 המעודכן יימכר בישראל בשתי רמות אבזור:

  • ‘אקטיב PACK‘ – רמת אבזור מעודכנת הכוללת, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אקטיבית בטווח מוגדל (140 קמ”ש), זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט, מערכת לסיוע שמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך, מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים ומערכת התרעת ערנות נהג. רשימת אבזור זו תכלול גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינטש, תצוגה בעברית, העברת הילוכים באמצעות מנופים מאחורי ההגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית, מצלמת חניה אחורית הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, חיישני גשם ואורות, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ’ בעברית, ממשק Apple CarPlay, מראות צד מתקפלות חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, פתחי מיזוג למושבים האחוריים, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי 18 אינץ’ ועוד.
  • ‘פרימיום’ – רמת האבזור המוכרת המוסיפה על אבזור הבטיחות ה’אקטיב PACK’ התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה. רמת ה’פרימיום’ כוללת גם פתיחה וסגירת תא המטען חשמלית כולל אפשרות לתפעול על ידי העברת רגל מתחת לפגוש האחורי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, חימום מושבים קדמיים, מושבים בשילוב בד ועור מלאכותי, מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, תאורת אווירה פנימית LED, חלונות כהים, גג שמש פנורמי נפתח עם וילון חשמלי, שני שקעי USB בשורת המושבים השניה להטענה, וילונות בחלונות הדלתות האחוריות ועוד.
לראש הדף