פיג’ו 2008: הבחירה שלכם

March 10, 2021
פיג’ו 2008: הבחירה שלכם


מתלבטים באיזה רכב פנאי B-SUV לבחור? אחרי שתקראו את כל הפרטים אודות פיג'ו 2008, השאלה היחידה שתיוותר פתוחה תהיה "באיזה צבע?"

אחת הקטגוריות הצומחות ביותר בשוק הרכב היא זו של רכבי הפנאי הקטנים B-SUV שמשלבת בין נוכחות עיצובית ושימושיות של רכב פנאי לבין ממדים קומפקטיים ונוחים לתמרון ולחניה. פיג’ו, שחוללה מהפכה עם רכבי הפנאי המצליחים פיג’ו 3008 ופיג’ו 5008, השתמשה בכל הידע שצברה בתחום רכבי ה-SUV, יחד עם הקו העיצובי החדש שלה והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והתוצאה היא פיג’ו 2008 החדש.

ברוך הבא למשפחה

הקו העיצובי של רכבי הפנאי של פיג’ו זכה כבר לשלל פרסים ותשבוחות ובפיג’ו 2008 החדש הוא מגיע לשיאים חדשים של ליטוש ושל תחכום. הדור החדש של 2008 גדול מקודמו בכל מימד ומאפשר לו להציע תא נוסעים מרווח ושימושי עוד יותר מבעבר. הוא מזוהה מיידית כחבר במשפחת רכבי הפנאי של פיג’ו, הודות לגריל המעוצב והמרשים, לפנסים בעיצוב טפרי אריה ותאורת ה-LED המתקדמת, לבתי הגלגלים המודגשים ולקורה C המסיבית. הרושם המתקבל הוא של רכב כוחני ואלגנטי, גדול מכפי שמידותיו רומזות ובעיקר בעל נוכחות ויזואלית בולטת ובטוחה בעצמה.

תא הנוסעים איכותי ומרשים במיוחד, הרבה מעבר למקובל בקטגוריה. בסביבת הנהג תמצאו את לוח המחוונים הדיגיטלי בעל תצוגת התלת-ממד 3D i-Cockpit, ולצידו דשבורד מפוסל עם צג מולטימדיה גדול במרכזו הגה ספורטיבי קטום וקונסולה מרכזית שנמשכת אל עבר משענת היד ומאכלסת את בורר ההילוכים המתקדם לצד מחזיקי כוסות וכפתורי שליטה. הארגונומיקה המתקדמת של ה-2008 מתבטאת למשל בכך שבמקביל לאפשרות תפעול כל המערכות באמצעות מסך המגע, בתחתית הקונסולה המרכזית ממוקמים מתגי קיצור-דרך נפרדים ואינטואיטיביים לשימוש.

שלוש רמות גימור לבחירתכם

פיג’ו 2008 החדש מוצע בשלוש רמות גימור, שלושתן עשירות במיוחד. כבר ברמת הגימור Active זוכים לרשימת אביזרים ארוכה במיוחד ובתוכם לוח מחוונים דיגיטלי, מנופי העברת הילוכים מההגה, חיישני חניה עם תצוגה גרפית ומצלמת נסיעה לאחור עם מבט-על, חיישני אור וגשם, תאורת Welcome ו-Follow me Home, מערכת מולטימדיה עם מסך ”7 ודיבורית BT מובנית, שקע USB, מזגן דיגיטלי, גלגל הגה מתכוונן בציפוי עור, פנסי LED, חישוקי סגסוגת קלה, מוטות עיגון בגג, גימור דמוי סיבי פחמן בקונסולה המרכזית, ספי מפלט בגימור כרום ועוד ועוד. כמו בכל דגמי פיג’ו, חבילת הבטיחות מקיפה וכוללת מערכות אקטיביות מתקדמות ובהן התראת עירנות נהג, מערכת בלימת חירום אקטיבית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי דרך ועוד.

רמת הגימור Premium משדרגת את חבילת האבזור עם תוספות רבות ובהן לוח מחוונים דיגיטלי גדול יותר ”10, בורר מצבי נהיגה, בלם-יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, שקעי USB נוספים, משענת יד בין המושבים הקדמיים, בקרת אקלים, חישוקי ”17, תאורת LED פנימית, ריפודים משודרגים בשילוב עור מלאכותי, חלונות אחוריים כהים, חבילת עיצוב חיצונית בגימור כרום, כניסה והתנעה ללא מפתח ועוד. גם מפרט הבטיחות משתדרג עוד יותר עם מערכת בלימה אקטיבית עם זיהוי רכב דו-גלגלי הפועלת במהירות של עד 140 קמ”ש, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית “זחילה” בפקקים ומערכת לשמירה על המיקום בתוך נתיב הנסיעה בעת שימוש בבקרת השיוט האדפטיבית.

זוהי חבילת אבזור עשירה במיוחד עם פריטים המשוייכים בדרך כלל לפלחים גבוהים יותר, אך עבור מי שרוצה אפילו יותר מזה, שמורה רמת הגימור הבכירה GT. רמת גימור זו מוסיפה למערך הבטיחות מערכת למניעת סינוור, מערכת התראה על רכב בשטחים מתים וחיישני חניה קדמיים עם תצוגה גרפית. ה-2008 ברמת גימור GT נבדל מחבריו הודות לפנסי FULL LED קדמיים וגדיל בעיצוב GT, מושבים ספורטיביים, דוושות אלומיניום, גג בצבע שחור, גג זכוכית פנורמי וגימור שחור יהלום למראות ולקורה C.

חוויית נהיגה של פיג’ו

רכבי פנאי מאופיינים במרכב גבוה ובמקרים רבים הדבר מביא לפשרות בתחום הדינמי – לא במקרה של פיג’ו 2008 החדש. חוויית הנהיגה הדינמית, ההיגוי החד ותגובות השלדה יפתיעו אתכם ויגרמו לכם לבחור בכביש המפותל שוב ושוב.

על ההנעה מופקד מנוע טורבו-בנזין 1.2 ליטר זוכה פרסים עם הספק של 130 כוחות סוס ומומנט מרבי של 23.4 קג”מ, כבר מ-1,750 סל”ד נמוכים. בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית עם לא פחות מ-8 יחסי העברה, מתקבלים ביצועים מרשימים: תאוצה למאה קמ”ש תוך 9.1 שניות ומהירות מרבית של 198 קמ”ש, זאת לצד צריכת דלק משולבת של *16.1-16.7 ק”מ לליטר. מי שרוצה לחסוך אפילו יותר בצריכת הדלק יכול לבחור גם במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטרים עם 130 כוחות סוס ומומנט אדיר של 30.6 קג”מ. כאן, התאוצה למאה קמ”ש אורכת 9.3 שניות, המהירות המרבית היא 195 קמ”ש וצריכת הדלק נמוכה ביותר עם 20.8-21.3* ק”מ לליטר.

ה-2008 מציע חוויית נהיגה אופיינית של פיג’ו, מערבת, מדוייקת ודינמית. הרכב מגיב בנחישות לפקודות ההיגוי של ההגה הספורטיבי הקטום ומנופי העברת ההילוכים בצידי ההגה מאפשרים שליטה ישירה בתיבת ההילוכים. לצד היכולת הדינמית הגבוהה, פיג’ו 2008 מתאפיין גם בנוחות נסיעה גבוהה, פועל יוצא של כוונון מדוקדק של המתלים והבולמים ופעולתה החלקה של תיבת האוטומטית בעלת שמונת יחסי ההעברה.

B-SUV מנצח

קשה שלא להתרשם מהעיצוב הבולט ומתא הנוסעים האיכותי והמפנק של פיג’ו 2008 החדש, אבל במקרה שלו, הקנקן הוא רק ההתחלה. חבילת האבזור העשירה, במיוחד ברמת גימור Premium, המרחב והשימושיות הגבוהה, הביצועים המעולים וחוויית הנהיגה הממכרת – כל אלו מתמזגים יחד לכדי רכב פנאי איכותי, מעוצב ומגובש שימלא אחר כל הרצונות והשאיפות שלכם. היה שווה לחכות לו ועכשיו כשהוא כאן נותר רק לבחור במנוע, ברמת גימור ובצבע חיצוני, לצאת לדרך וליהנות מכל האיכויות שלו.

* בהתאם לרמת הגימור

לראש הדף